srijeda, 11. studenoga 2015.

Istra tour 1. dio

Prošli tjedan sam imala 3 dana starog godišnjeg koje sam kao svaki pravi Hrvat spojila sa blagdanom Svih svetih a sa slobodnim danima je to preraslo u tjedan dana godišnjeg kojeg smo odlučili provest negdje izvan grada.
Budući da od ljeta nismo mrdnuli iz Osijeka, odlučili smo zapaliti do meni najdraže Istre u kojoj sam provela većinu ljetovanja u svom životu. Sada sam prvi puta bila negdje na moru van sezone i nije mi baš nešto napeto iz prostog razloga što si na moru - a ne kupaš se. Također, više volim kada su ulice pune ljudi i stalno se nešto događa. Kada je svaki dan negdje u okolici nekakav festival, koncert ili party, kada su otvorene sve silne galerije sa radovima poput onih iz Emmezete koji ti 'baš idu uz boju dnevne' i kada su trgovinice prekrasno uređene sa precijenjenim stvarima koje kupiš na ebayu za koji dolar. 
No svejedno ima i ovo svojih čari i bilo je prekrasno na sasvim drugi način jer kada nema turista uspiješ doista vidjeti sve što inače ne vidiš jer ti se mnogo puta ne da otići na neko mjesto jer je gužva i svi škljocaju fotićima i mobitelima. E pa mi smo sada bili jedni od rijetkih koji su škljocali i evo što smo naškljocali.

















Narednih dana smo bacili đir po okolici Istre, Limski kanal, Novigrad, Vrsar u kojemu se nalazi brutalno dobar park skulptura Dušana Džamonje a skoknuli smo i do Trsta tek toliko da popijemo talijansku kavicu na Piazza dell' Unita d'Italia. Od nadaleko poznatog šopinga u Trlji, ja sam od svih trgovina sa krpicama uletila u sireve i vino. Bit će da sam omatorila.






















Nema komentara:

Objavi komentar