nedjelja, 13. prosinca 2015.

Med medeni

Ne, nisam odustala od bloga makar je od zadnjeg posta prošlo skoro mjesec dana :)
Naime pomagala sam mami sa medenjacima i raznim drugim foricama s kojima se bavi u predbožično vrijeme i koje prodaje po sajmovima u Osijeku.
Ja sam bila zadužena da osmislim dizajn za naljepnice, pakovanje i da pakiram a mama je bila zadužena za mjesit, rezuckat i kuhat rakiju.
Da ne duljim previše evo par fotkica i prvi video ikad koji sam ja ikad napravila :)
Montaža, glazbica i sve je totalni trash ali za prvi put se tješim da je ok.



























info - sljedeći sajam na kojem ćete sve ovo moći kupiti je Božićni sajam na trgu Ante Starčevića 19.12. pa možete sebi ili nekome tko voli papati kupiti fini i jestivi poklončić.

Za narudžbe se možete javiti i meni na 
email - scrapbookofstuff@gmail.com
facebook - https://www.facebook.com/scrapbookofstuff/?fref=ts


Nema komentara:

Objavi komentar